O marce
Jest rok 1982. Na światowych rynkach pojawiła się pierwsza kolekcja zegarków LORUS. Jakość i szeroki wachlarz wyboru w atrakcyjnych cenach sprawiły, że marka szybko osiągnęła duży sukces. Pomimo tego, polscy miłośnicy czasomierzy czekali na nią niemal 25 lat.
Kiedy LORUS wystartował w 1982 r., krajobraz na światowym rynku zegarków prezentował się zupełnie inaczej niż teraz. Technologia kwarcowa była wciąż w powijakach, niedrogie zegarki były głównie cyfrowe lub mechaniczne, a konsumenci jeszcze tak naprawdę nie rozwinęli w sobie chęci posiadania „garderoby” z zegarków. W pierwszych latach swojego szybkiego rozwoju Lorus odegrał znaczącą rolę w kształtowaniu światowego rynku zegarków, gdyż dzięki niemu najlepsza technologia kwarcowa stała się dostępna dla wszystkich.
Od samego początku ideą przyświecającą koncernowi SEIKO – właścicielowi i producentowi zegarków LORUS, było stworzenia marki dla osób młodych i młodych duchem, pozytywnie nastawionych do życia i potrafiących cieszyć się nim każdego dnia.
Co więcej, czasomierz miał nie tylko wskazywać godzinę, ale także wpisywać się w styl i charakter osoby, która go nosi. Dlatego też, każda kolekcja LORUS łączy trzy cechy. Po pierwsze – szeroki wachlarz czasomierzy dla niej i dla niego zarówno w eleganckich, casualowych jak i sportowych tonacjach. Po drugie – atrakcyjna półka cenowa – średni koszt zegarka LORUS to około 300zł. I po trzecie – jakość potwierdzona przez SEIKO, a cały image i charakter marki doskonale odzwierciedla jej motto – „A watch you can trust”.